چکیده:
هدف از تحقیق حاضر، بررسی و تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم ابتدایی (چاپ سال 90-89 )با تکنیک ویلیام رومی بوده است. بر اساس اين تحليل، ضریب درگیری دانش آموزان در مؤلفه های «متن»، «پرسش» ،« تصویر»های کتاب بر اساس چهار فرضیه مورد توجه قرار گرفته است. جامعه آماري تحقیق شامل تمام محتواي كتاب علوم تجربي پايه چهارم ابتدايي بوده که برابر با جامعه مورد مطالعه انتخاب گرديده است. روش تحقیق، از نوع تحلیلی بوده و برای بررسی داده ها...................
نظرات شما عزیزان:
پاسخ:سلام برشما همکار گرامی ؛با تشکر از بازدید و اظهار لطفتان ؛منتظر پیشنهادات شما همکاران محترم هستیم.
.gif)
موضوعات مرتبط: مقالات ، ،
برچسبها: